Obavijest o načinu podnošenja pisanog prigovora potrošača

-Obavijest o načinu podnošenja pisanog prigovora potrošača
Obavijest o načinu podnošenja pisanog prigovora potrošača2022-06-17T19:25:49+00:00

Sukladno čl.10. zakona o zaštiti potrošača (Narodne Novine br.19/2022) obavještavamo potrošače da nezadovoljstvo u odnosu na kupljeni proizvod ili pruženu uslugu mogu iskazati na neki od sljedećih načina:

-osobnom predajom pisanog prigovora prodajnom osoblju u prodavaonici

-putem pošte na adresu sjedišta obrta:
Trgovački obrt Vrba
Vl.Mladen Vrbanić
Donje Pokupje 27b,47000 Karlovac

-putem elektroničke pošte na e-adresu:
vrba@vrba.com.hr

Trgovac/pružatelj usluga se obavezuje bez odgađanja u pisanom obliku potvrditi primitak prigovora potrošača.

Trgovac/pružatelj usluga se obavezuje u pisanom obliku dostaviti odgovor na prigovor najkasnije u roku 15 dana od dana zaprimanja prigovora sukladno ovoj obavijesti jasno se izjašnjavajući prihvaća li osnovanost prigovora potrošača. U tu svrhu,molimo Vas da u prigovoru koji osobno predajete u prodavaonici ili dostavljate putem pošte,naznačite svoje ime,prezime i adresu.

Koristimo kolačiće kako bi poboljšali korisničko iskustvo prilikom korištenja web stranice. Više o pravilima privatnosti i kolačićima možete pronaći na našim stranicama Pravila privatnosti. Klikom na gumb PRISTAJEM pristajte na uporabu kolačića i slažete se sa Pravilima privatnosti. PRISTAJEM